nedelja, 30. avgust 2009

Dobro jutro svet

Po zgledu prijateljev, znancev, ljudi, ki so mi všeč in jih "rad berem" sem se tudi sam odločil, da svoje prigode, poglede in ostale oblike vloženega sadja delim z vami na tem mestu. Blog kot medij mi je všeč že dal časa, spremljam jih kar nekaj, nikoli pa nisem zbral poguma, da bi pisal svojega. Ne bom jezen in razočaran nad sabo če mi podvig ne uspe in mi po tednu ali mesecu zmanjka volje, vesel sem že, da sem se polotil. Pisati imam namen o stvareh, ki se mi dogajajo vsak dan, o glasbi, ki me spremlja in še čem.
Za ostvoritveni post naj bo dovol, javim se kmalu, z kako brihtnejšo objavo.

peace, a.

2 komentarja:

  1. Vesela, da si se spravu tole delat, na telefonu si že pod zaznamki-začenja se šola in pač moram met neki pametnga za brat :) gou azi!

    OdgovoriIzbriši